PSC - Enna: Volt már jobb is...

2012.02.26. 14:27 MB9

Véget ért a PSC liga első olasz nagydíja, amelyet a szicíliai Enna Pergusa versenypályán rendeztek meg. A pálya nagyon karakterisztikás és nehéz, jellegzetessége az, hogy csak sikánok találhatóak rajta.

Az olasz versenypályát az 1920-as években használták először, akkor még csak egy körpálya volt. Biztonsági okokból átalakították a 60-as évek végén, és így nyerte el mai vonalvezetését.

Az időmérő edzésen mindkét Bartha MS autó a 110%-on belül kvalifikálta magát, így mindketten jogot szereztek a versenyen való indulásra. A rajtnál Hárs Dávid technikai problémák miatt nem tudott elindulni, így egyedül maradtam hogy szerezzek a csapatnak pontokat. A futamon a sikánok sokszor megtréfáltak, egy boxkiállást is be kellett iktatni, így is az 5. helyen értem be. A második futamon már Dávid is indulni tudott, de most nem szerzett dobogós helyet. Én az egyik sikánnál falnak csapódtam, így nem tudtam befejezni a versenyt. Összesítésként nem volt valami jó verseny, de jövő héten a portugáliai Estoril versenypályán ismét teljes erőbedobással fogunk teljesíteni!

Ma este viszont HunWEL ETCC a belga Spa-Franchorchamps versenypályáról 18:00-tól!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása